måndag 14 januari 2013

Trevlig helg :)

Förra veckan startade med att säga HejDå till mitt jobb i örviken :/ kändes väldigt tråkigt att sluta där, trivdes super bra med min personal & alla barnen :) Men samtidigt nu på mitt nya ställe får jag heltid och pröva något nytt. Är ju inte dåligt att utvecklas & få ta lite mer ansvar :) måste dock sluta på gården den sista januari :/ men så är det att jobba inom kommun....!
I morgon ska vi stöka o böka med möbler osv för att få allt klart, förskolan heter Krossen ( som faktiskt var min första arbetsdag efter gymnasiet ) längtar, jag som gillar att städa & göra om :-)

Fredag jobb till ca 22 sen chaffis åt Karlsson kotte Kalle Kricke Jocke :-)

Lördag började med en härlig solig skoterutflykt:-) Kväll, utgång med middag och som sällskap med mina gamla kära vänner :) - var nykter & körde och drack en massa mjölk ;) - Kp duuu är sötast!

















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar