torsdag 24 januari 2013

Pysselhumör!

Nu händer det grejer i lägenheten! Har varit ledig nu onsdag och torsdag riktigt skönt må jag säga härligt utvilad, längtar tom till jobbet :-)

Drog med mig björne på shoppingrunda igår, besökte jacks,åhsells,mio & jysk! Tur han är stor och stark för möblerna jag köpte vägde fan bly!!

Hittade mig en 9 lådors byrå och matchade sängbord att ha i sovrummet. Är så jäkla nöjd, lådorna är redan fyllda med kläder sjukt att man rymde det innan! Måste rensas BIG TIME! Får nog styra upp loppis för vännerna tror inte att jag är ensam om att behöva rensa lite?!

Hittade massa tavelramar på jacks som jag nu försökte sätta upp snyggt på väggen. Dock försvann tålamodet på slutet så det blev lite snett men de må va nu ekar inte väggen tomt ifall!:)

Nu fattas bara att framkalla kort!:-)

Igår blev jag även bjuden på bio av Nina det tackar jag för!:) riktigt bra film den där Jack reacher ! Men bion i sig får minus satan så kallt det var tom Nina frös!! Nina frysa? nej inte vanligt!!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar