söndag 14 oktober 2012

Utflyttningsfest huset 2012

Ja då är det bara två helger kvar tills vi ska vara härifrån, slog på ordentligt igår och hade utflyttningsfest! Rikigt kul kväll, mkt folk och bra drag:)

Jocke var kamera man hela kvällen och fotade med sin dyr kamera, men dom bilder har jag inte nu, utan ni får nöja er med dom få bilderna jag på telen;)

Är rikigt nöjd med vårat tema och att så många kom fin kläda var ju bara underbart rikigt stiliga karlar och töser! We Can do it:D

Tj rocka loss med hårblåsen, Nina ville sova på köksbänken, dans fest i köket med Anna och gänget, Johanna lägger en öl över sin mobil. David ramlar över mig (innan han sett att det var jag) och tror att han mosat en random brud, han blev glad då jag skratta och fråga vad han gjorde rikigt:) Ja ni vet det vanliga:)

Tack alla inblandade för en mkt kul kväll:)!!

/Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar