onsdag 17 oktober 2012

Teknik nörd

Ja vet jag är lite nördig, men jag är ju den där kompisen som är bra att ha ibland som kommer med och tips och idéer som ni inte tänkt på eller kanske inte visste fanns!

Netflix har kommit till Sverige, då tänker ni jaha vad är det för nått då? Ja ska göra det enkelt och jämföra det med spotify för det är typ samma sak fast för film & serier! Just nu bjuder dom på en gratis prova på månad, och är du spotify premium kund så bjuder dom på det året åt. Efter det kostar det 79kr i månaden!

Testa det igår tycker det verkade riktigt nice, det jag såg var dessutom med svensk text. Jag kan ladda hem en app så jag kan ha det i iPhone,iPad men även min Apple tv och min Mac.

Utbudet kunde varit bättre men jag ska ge det lite tid har ju ändå gratis konto året ut;)

Signup.netflix.com

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar