måndag 2 juli 2012

Roadtrip dag 3

Uppsala: Anna sov på golvet & Rickie i fåtöljen inne hos jonte, och jag ute i bilen:) Är vad man gör det till! Sedan väckte jag mina barn & styrde frukost i bilen:) men nu fortsätter vi färden mot Örebro, men ett tvärstopp i Västerås & släppa av Rickie. För jag och Anna ska träffa hennes polare & förgylla dagen med vad vi tjejer tycker om ;-) hörs senare! Shoppat klart & ätit på Mc, nu göra oss klara i bilen som står parkerad vid utestället satin där vi ska hänga ikväll med Annos polare!;-)
. Idag for jag och Nina till Marieberg på en liten shopping tur, for förbi Malin där vi blev bjudna på fika glass och maränger:) sen gick vi ut på satin där vi mötte upp mina gamla polare från Örebro tiden riktigt trevligt:) nu är vi hos Anna och ska sova över vi ligger i en ren bäddad i en säng:) Sjukt uppskattat efter att vi sovit i bilen och på ett golv! Jag bara ligger och njuter i en beach t-shirt som vi matchar med varandra sjukt mysigt och tack alla inblandade:)!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar