tisdag 26 juni 2012

Glida runt med hojen

Skinnstället inhandlat och jag var äntligen klar för premiären! Jag och pappa var och körde motorcykel i hela 3 timmar jag blev som aldrig less:P, från början var det lite rackligt har aldrig ens kört moppe. Så jag hade lite problem i början med kopplingen fick hojen över mig en gång då jag fick motorstopp mitt i starten men varken jag eller mc:en tog skada men den var bra tung att hålla i över sig från sidan hehe! skrek på pappa "pappa spring jag orkar inte hålla upp den" han kom springades och lyfte upp den åt mig:) men mycket mer drama än så blev det inte sen var jag som på gång! som slutprov tog vi hojarna till min kusin Anders på moröbacke utan några problem! Numera är jag en naturbegåving;) ses ute på vägen :P // Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar