söndag 19 februari 2012

ingen bild...

Men måste ändå berätta nattens roligheter! Började med att jag efter en vecka fick åka lite bil med bror och Julia. Och fick träffa min Joppin :) men i allafall när jag låg i mitt slott hemma igen, kom tj hem och "somnade" i min säng, då ritade jag en döskalle i hans panna, hehehe :) sen somnade han på toaletten, snarkade så speglarna skakade! Så jag hoppade dit och filmade honom :) haha gjorde min kväll, sen frågade jag om han ville ha en kudde, men jag orkade inte hoppa och hämta en.. sen snarkade han så högt att jag släckte lampan och stängde dörren :D 02.00 kom nästa fyllo Anno! Haha kastade en matbricka från frasses på mig, ramlade ner från sängen, babblade om allt och inget? Sen fick jag slita av lösögonfransarna och skorna... Jag: Anna ta av jackan, Anna: nej, aldrig igen, någon kan ta den! (Jäää, love life) puss
Published with Blogger-droid v1.7.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar